Proffeszionális rendszer monitoring
Legyen rálátása eszközei állapotára.
Átfogó monitoring
Átfogó rendszer monitorozás. A kritikus infrastruktúra elemek folyamatos ellenőrzése a stabil működés érdekében.
Átlátható kliens
Részletes állapot információ a webes kliens, mobil eszköz illetve kliens programon keresztül.
Riasztások
Az informatikus személyzet számára testreszabott riasztások definiálhatóak, e-mailben vagy sms-ben.
Probléma követés
A rendszer ellenőrzésének ütemezése a riasztást követően szabadon ütemeztethető. Probléma követő esemény rendszer.
Tervezett leállás követés
A rendszer karbantartások illetve az ütemezett leállítások definiálhatóak a téves riasztások elkerülése érdekében.
Jelentések
Fejlett rendelkezésre állási jelentések (SLA). Egyszerűen lekérdezhetők a rendszer összetevőinek rendelkezésre állása akár időszakokra lebontva is.
Felhasználó kezelés
Különböző felhasználói hozzáférés beállítható. Minden felhasználónak specifikus hozzáférés és nézet definiálható.
Beépülő modulok
Harmadik féltől származó, pluginek illetve megoldások könnyedén integrálhatóak a rendszerbe.